Korvfötter deluxe

Asså mina fötter och ben, speciellt fötter och ben, de är såååå svullna nu. Jag har till och med lossat snörena på skorna så jag kan få på mig dom, utan att knyta. Foppatofflorna funkar inte, ska prova Jimmys nästa gång vi är ute, för jag fryser fortfarande inte när vi är ute...
Jag har fått fotmassage flera gånger dag och fötterna ser ändå ut sådär... =/

Mamma, Steffi och Elise var här en stund idag. Steffi ringde i morse och frågade om vi behövde ngt från lekar, vilket vi gjorde, för vi glömde ett babygym och en lekmatta till bebis när vi beställde hem grejer för ngn månad sen. De köpte iaf sakerna och kom över på en fika efteråt :)
Tack för hjälpen :)

Igår var jag en sväng hos Glenn, Nathalie och Belle. Var där ngn timme, sen åkte Glenn och jag till Maxi för att handla. Jag hade frågat honom om jag kunde få hjälp med handling, annars hade jag tagit det på två dagar. Men fick behövlig hjälp, han drog den tunga kärran och två kassar (en till dom), och jag tog den lätta kärran och en kasse. Kassarna var rätt lätta, bunkrade med toalettpapper, 24 pack för 49.90:- Perfekt tycker jag, som går på toaletten typ 30 gånger per dag... ^^

Asså jag är så trött hela tiden nu, sover rätt dåligt på nätterna, vaknar av minsta lilla, och att vända på mig är ett träningspass i sig ^^
Vaknar dessutom av att jag snarkar *haha*
Jag åt ordentligt med frukost i morse, Steffi ringde, sen sov jag i över en timme. Samma sak efter maten, åt, sen var jag så trött att jag satt upp och sov. Lade mig ner, med hjälp av Jimmy, kan knappt få upp benen på soffan ibland, och däckade... Jag är nu 23.05, dödstrött igen, och hungrig... =/

Jaja, får se hur det går att sova i natt... Har om inte annat hela dagen på mig imorrn att sova ^^

Snorig är jag fortfarande också, snorar och hostar lite, inte alls kul. Det känns bättre än för några dagar sedan, men det tar mkt på krafterna också, kanske därför jag är lite extra trött... =/

Naja, via später!

Ps. vill ni inte se fötter, så fortsätt INTE läsa! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0