Intensivt...

Några intensiva dagar... Speciellt i skolan, kollegan är sjuk, jag har fått jobba både med lektioner med mina elever och fixa lunchen...
Älsklingen kom till mig i måndags kväll ;D I tisdags firade vi 4 månader. Vi firade med kladdkaka med grädde, och rosévin med jordgubbe ;D ^^ Vi var också i Skärholmen och kollade i affärer, jag köpte guldfärgad dekorationssand ;D Jag bytte abbonnemangstyp också ;D
Igår var MoP och yngsta bror på middag. Älsklingen och jag hjälptes åt med att göra maten, tack snutten för all hjälp! Älsklingen och jag åkte sen upp till MoP för att kolla på fotbollen (Holland mot Tyskland, 1-2), för Internet (som är kopplat till min box, som är kopplad till tv'n) hade lagt ner... Mysigt ;D
Älsklingen har varit så duktig, jag har varit sjuk, jag har varit så förkyld så jag hostar typ hela tiden, han har verkligen varit så gullig och tagit hand om mig... Hoppas han klarar sig från att bli sjuk... Tack för all hjälp snutten ;D

Idag åkte älsklingen hem ;( Jag följde med honom till hans tåg, sen åkte jag till kf ;D

Igår hade 9:orna sin avslutningslunch i skolan. Mina elever hade gjort sååå fina smörgåstårtor till dom ;D

Snutten, ajjjjj lövar dejjjj!!! <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0