Veckan...

Syster och jag var och red i lördags. Underbar uteritt... Tyvärr ramlade syster av i full galopp, och fick en lätt hjärnskakning så vi spenderade halva dagen och hela kvällen på St. Görans sjukhus, syster var tvungen att stanna på observation. Nu mår hon bra, tack och lov! Hoppas hon vill ut och rida ngn anan gång med mig! Annars kanske älsklingen vill???

Veckan har annars varit lugn.. ;D På söndag kommer älsklingen till mig ;D Min semester börjar på torsdag nästa vecka ;D Då är jag ledig heela juli, och jag ska spendera den med snutten... Vi ska vara hos varandra i omgångar ;D

På fredag är det midsommarafton... Suck vad fort det går... Jag ska till mop, ta det lugnt och åka till en stång och titta lite ;D Umgås bara... Synd att älsklingen inte kan vara med, han ska jobba... Vi får ta det nästa år istället snutten!!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0