Vems rumpa är det?

I veckan köpte jag en bok med den titeln, det är en jättegullig bok 😊


Veckan som varit har varit bra, men jag har mått illa, men det finns sina orsaker till det *kvinnoorsaker*

Jimmy kände av hjärtat härom natten, att det var något som inte var helt ok, så svärmor var nere med mina boys hela dagen för att hålla koll. Idag mår Jimmy mycket bättre 😊👍

Vi åt middag med svärisarna igår, på vår lokala pizzeria, efteråt gick vi in på Tempo och handlade och till granngården för att låta Vincent gunga lite. Han verkar tycka att det är jätteroligt att gunga 😊👍

Nu i skrivande stund kan jag inte sova, *uppenbarligen*, för är van att vara vaken vid den här tiden, men mest för att grannen under oss för ett djävla liv, de gapar och skriker. Väntar bara på att Vincent ska vakna av det...

Ska försöka vila snart igen, för jag är jättetrött.

Bis später meine Freunde 💜❤💜❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0