Helgen...

Igår gick Toni, Malvina, Jhonnie och jag på Titanicutställningen. Den var superbra. Måste bara säga att bakom oss gick hela tiden Dominica Peczynski (osminkad) med sina två döttrar. Man kanske inte får säga att det var hon man såg bara för att hon ska ha ett privatliv...I alla fall...Efter utställningen gick vi till Kungsträdgården för att äta lite god mat... Toni o jag åkte hem till mina päron efter det,för att titta på Sverige - Danmark (som slutade med 1-0 vinst till danskarna)...=( Idag åkte Toni och jag till kungsan igen,för att njuta av solen och god mat. Det var tänkt att Malvina och Jhonnie skulle komma dit också, men dom gjorde inte det, dom var nog för bakis... Slappar bara nu...Ska kolla på Poirot snart... Hare gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0