AIK-Örebro 1-1

Pappa, lillebror Glenn, lillebror Morgan, min älskling Toni och jag var ikväll och kollade på AIK-Örebro på Råsunda. En bra men stundvis väldigt långsam match...Botvis undrade jag vad Mutumba gjorde på planen, han dribblade lite för mycket tycker jag, men har gjorde till slut ett mål och då var jag glad att han inte blivit utbytt. =)
Nu är vi ett steg närmare SM-guldet, allt som krävs nu är att vi antingen lirar lika eller vinner mot "sillarna" på söndag... Vi kommer även vinna Svenska Cupen den 7:e november, så då har vi vunnit den s.k "Dubbeln"...=)


Nu, 22.14 ska jag hoppa i sängen för att sova. Det har jag gjort mig förtjänt av. IDAG IGEN FAKTISKT! =)=)=)

Natti natti...

Tschüss, und viedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0