Fredrik & Filip

Kan jag säga något mer än JAG HATAR FREDRIK OCH FILIP!!! Dom är såååååååååå muppiga, dom är ingenting och tar föööör mycket plats i TV...Inte konstigt att det bara är skit på TV, dom tar ju upp en massa programtid med en massa SKIIIIT!!!

Fan också, vilka jävla typer...


Sista dagen idag på Stockholm Open...Det var nästan ingenting att göra. Malin, Lilian, väktaren Robert och jag, plockade ihop alla koner och vikterna på dem, snacka om att det var tungt efter ett tag...Först skulle vi få bort alla plastband runt konerna och sen bära konerna och vikterna (som sammanlagt vägde ca 10 kg)...Det var jättemånga koner att bära och plocka isär så vi fick alla idag ett gratis träningspass...=)

Idag när jag kom hem efter jobbet kollade Toni och jag in lokalen som vi ska låna till mitt födelsedagskalas. Efter det åt vi mat på Sibylla faktiskt, jag orkade verkligen inte laga någon mat. Vi tvättade alla kläder idag också...

Nu, 21.37 ska jag göra mig i ordning för att gå och lägga mig och sova, för det tycker jag att jag har gjort mig förtjänt av efter hela veckans slit med jobb. =)

Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0