Service, man kan undra vad det är nu för tiden...

Jag skulle hämta ut ett paket på Ica Kvantrum i Tumba centrum idag. Jag stod i kö, och tjejen framför hade lite problem så den andra anställda tjejen bara tittar på mig istället för att kanske säga "Hej kan jag hjälpa dig" eller "Hej här kan jag ta nästa", men bruden säger ingeeeeenting, hon bara stirrar...Fy fan säger jag bara...Hatar sånt...

Okey, enough about that...

Amanda på jobbet på Tullen bad mig skriva något om henne i min blogg, och eftersom jag inte känner henne såpass bra så vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Hon är trevlig och verkar bara en glad och snäll tjej =)
Jag får fylla på mer när jag lärt känna henne mer...

Vi har ännu inte fått avskedspapper, och idag hade cheferna besök percis som igår på eftermiddagen när jag ville prata med dom. Undrar om dom gör så avsiktligt för att slippa en konfrontation?!?!?!?


Just nu håller jag på att kolla på Hells Kitchen (repris men jag blir ändå inspirerad)...
Toni, min älskling, är på en lastbilskortsutbildning ikväll...Han ska ta lastbilskörkort så han har bokat en kurs med teori och en massa lektioner. Jag hoppas han orkar med teorin bara, han är som jag fär, vi båda tycker inte om att plugga om det inte handlar om något som vi brinner för =)

Jag fyller kanske i mer senare, om inte, see ya soon =)

Viedersehen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0