Världen är inte stor!!!...

I lördags kollade jag runt på en kompis facebook och kikade in på hennes bilder. Där, mitt bland bilderna, ser jag (vad jag tror är) en av stammisarna på restaurangen jag jobbar på...Jag frågar Lilian, kompisen, på söndagen om det är hennes pappa som går och äter på just den restaurangen...Hon ringde direkt till sin pappa och frågade, och ja, det var han. Idag när jag var på jobbet så kommer han fram till mig och pratar på som vanligt liksom =) Men fan, världen är INTE stor...Jag jobbade med Lilian förra vintern också, fast i Farsta, och då tänkte vi liksom inte på att det kunde vara han...Men nu är det bekräftat =)


Idag var det sååå skönt att komma hem "i tid". Jag var hemma strax efter 15.30 idag och duschade och lagade mat i lugn och ro, och kollade sen på Hells Kitchen. Det var skönt med lite vardag igen faktiskt, i alla fall efter den långa veckan förra veckan, med jobb fram till 21 - 21.30 varje dag. Okey, okey, man ska inte klaga att man har jobb, och det gör jag verkligen inte, men som sagt var, det är skönt med lite vila och sömn.


Jag sitter och funderar på när mina chefer på restaurangen ska ge oss personal det där avskedspappret!?!?!? Det borde dom göra snart!!!

Chefernas dotter Yaty kom till jobbet idag. Hon jobbade också där förut men pluggar nu i Västerås, och kom idag till Stockholm på en snabb visit...Det var länge sedan man hörde från eller träffade henne...


Nu, 21.45 ska jag lägga mig och sova...
Natti natti =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0