Hostar så att man spyr....

Tjoho...Mycket har hänt sen jag skrev senast...AIK tog dubbeln =)=)=)...Jag har fyllt 24 år och jag fick många fina presenter =)...Julafton har passerat och jag fick massa fina julklappar =)  Kenneth har tagit över Restaurang Tullen...Vilket jag tycker är skitbra!
Just nu är jag hemma från jobbet för jag är jätteförkyld...Jag hostade förut så att jag spydde lite...Men förkylningen börjar bli bättre...Jag hatar verkligen att vara sjuk!!! Jag hatar att sitta inne hela jävla dagarna och bara göra fan ingenting...Dricka massa honungsvatten och ta den där äckliga hostmedicinen...*bläbläblä*Det är tur att jag har datorn och Spotify som jag kan använda mig av...Sen har jag iofs massa tid på mig att plugga till körkortet =)
Jag har också köpt en ny mobil till mig själv...En SamsungWiz...En rosa dessutom...=)...So not me, men men...Jag gillar den jättemycket och det är ju liksom hela grejen...

*host host*...

I helgen ska Toni och jag fira: mamma, Morgan, Jenniefer och Niclas på en och samma dag...På söndag har jag "Skkrivarstuga" kl 12...
Jag ska faktiskt kandidera till kommunfullmäktige i höst, så se till att personrösta på mig alla er som bor i Botkyrka kommun =)

Nu ska jag vila lite, den här förkylningen vill inte riktigt ge med sig, men snart så =)

Hare gott!

Auf Wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0