Jag hatar verkligen tjuvar!!!

I fredags hände det här: "Jag hatar tjuvar!!!
Fyyy fan vad jag hatar tjuvar!!! Vårt helt splitternya parasoll som stod på uteplatsen i morse, var borta när jag åkte förbi hemmet vid 13.10 idag... Någon har alltså snott det mellan 05.30 och 13.10 idag... Min cyckel har blivit vandaliserad och ngn har försökt sno den, och nu har ngn snott parasollet... Vem har ngt emot mig/oss??? Muppar *så arg*... Det blir polisanmälan direkt när jag vaknar imorrn!!! "


På lördagsmorgonen gjorde jag en polisanmälan, får se om ngt kommer hända...
Vi var på sushikväll med fest hos Janos på lördagen, shit vad kul det var, alla var med och dansade och lekte :D Jag vann en "sluka-en-kokostopp-snabbast-tävling"... Älskar att vinna :D
Söndagen var bara en slappardag, älsklingen var dock magsjuk...
Jag åkte med och tittade när Glenn spelade handbollsmatch, dom förlorade tyvärr, men dom spelade bra, men tanke på att dom var en man mindre nästan hela matchen, när ser var 10 min kvar kom en spelare som gjorde att som var fulltaliga på planen, men dom hade ingen avbytare... FP's politiska sekreterare i Btka spelade i motståndarlaget....

Nu, onsdag 13/10-2011 är jag på väg till jobbet. Jag får vara kvar till 11:e nov, för hon jag vickar för kommer tillbaka tidigare än vad alla trott ;( Bara för mig att leta nytt jobb dårå... Hade verkligen velat stanna där jag är nu, men men, så kan det bli ibland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0