Onsdag 5/10-2011...

Dagarna går fort nu... Gårdagen gick så fort att jag knappt hängde med. Jag var på Eget Företag-mässa med mami, papi, prutt och prutts kille... Jag var hemma strax efter 18 igen, åt middag, sen somnade jag runt 19.30... Tur att jag "tajmade" de nya avsnitten av Simpsons o Family Guy och Desperate Housewives... Jag såg på DH till första pausen, sen somnade jag igen :S
Idag var jag och startade upp frukosten på Scandic vid Slussen, sen kl 08 åkte jag till Scandic i Sollentuna för att provjobba som kallskänka där... Det var förseningar på pendeln så jag kom lite sent, men jag ringde o hörde av mig och berättade det iaf... Nu är jag äntligen på väg hem igen efter en lååång arbetsdag... Det gick bra i Sollentuna tyckte både deras "head" kallis och köksmästaren... Och jag får troligtvis reda på, på fredag om som vill ha mig eller den andra tjejen som kommer in imorrn och ska jobba... Men får jag det här jobbet så blir det 1-3 kvällar i veckan, lunch varannan lördag, och andra (ej kvällsdagarna) vardagar 08-15 (16)... Och rätt bra betalt också... *ler för mig själv, så alla på tåget kollar* ;D Har ca 40 min kvar tills jag är hemma... Orkar verkligen inte tvätta idag, ska göra en fuling och byta tid om det finns ngra bra tider kvar :D Tschüss, bis Später :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0