Torsdag 6/10-2011...

Jag somnade fort igår... Jag fixade ny tvättid :D Gjorde mat, som blev grymt god, åt middag, fixade matlådor, gjorde mig i ordning. Dvs. borstade tänderna och så, gick och la mig o kollade på det inspelade avsnittet av DH, och det nyaste Simpsonsavsnittet... Big Bang Theory efter, sen måste jag ha somnat... =S Hade världens huvudvärk halva dagen, hela natten och nu 05.17 dagens efter.... Inte kul...!!!

Är iaf på väg till en ny dag på jobbet :D Ska berätta för chefen hur det gick i Sollentuna igår också. Hoppas hon kan fixa ngt till mig här där jag är nu :D Trivs så bra här, vill egentligen ingen annanstans...

Bis Später, Tschüss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0