25/4-2012...

Vanligtvis får man lön idag... Men inte jag... Jag får inte lön förrns på fredag, då går allt till räkningar... Jag skulle vilja vinna en jäkla massa pengar, utan att behöva spendera pengar på att vinna pengar... Kan ngn fixa det till mig snälla ;D

Om bara två dagar kommer älsklingen till mig :D Soooom jag har längtat...!! Det var nästan två veckor sen vi sågs senast... Vi får alldeles för lite tid tillsammans tycker jag!!!

På lördag är det födelsedagsfika hos lillebror som fyller år på fredag! *grattis i förskott* :D

Dagen har annars varit helt ok, har haft en rätt mild huvudvärk idag, tack och lov :D

Igår var jag duktig faktiskt... Jag kopplade in den lånade TV'n, boxen och mitt Wii :D Det är förvisso inte speciellt svårt, men jag putsade Wii't rent från snus och annan smuts, samt all flott från tv'n... Tv'n stod tidigare i ett kök, så det var en flotthinna på som var lite knepig att få bort, men nu är den ren och fin igen :D

Bilden tog jag idag... Fina färgnyanser på himlen i morse... Jag älskar min kamera på mobilen... Jag äääälskar att fotografera! Jag får utlopp för min kreativitet så... Så lätt att ta fram mobilen och fota, för man har ju alltid mobilen med sig var man än går....

Just det, i förrigår så la min externa hårddisk av... Mitt i ett avsnitt av True Blood... ;(
Älsklingen ska ta en titt på problemet i helgen :D

Jag saknar mitt älskade gullegos!!! <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0