Det var ett tag sen nu...

I helgen var jag hos älsklingen :D God mat, mysigt sällskap och nördande :D Vi spelade klart Halo och började på Resident Evil V... Aaaaskul, det var halvdåligt väder i helgen så det passade perfekt med "nördhelg" :D

Igår och idag är jag hos syster och hennes kille... Slappar lite, kollar på första boken (på DVD) av Nord och Syd. Den från -85, inte den svart/vita versionen från hur länge sen som helst.....

Jag får låna en tv också :D Beställde antennsladden idag :D

Jag längtar till nästa gång älsklingen kommer till mig... :D Då ska jag laga ngt gott till oss, ska klura ut ngt riktigt gott bara :D

Bilden är på LCHF-glass jag gjorde med syster. Det är med blåbär :D Mitt favvobär :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0