Glad påsk

Huuuj, vad fort det har gått.. Det var ju påsk nyss... Jag kommer så väl ihåg det, som om det var igår... Idag har det snöat hela dagen, förutom i morse när det regnade...
Igår åkte jag till syster och sov där. Hon ville ha sällskap när hennes kille inte var hemma... I morse åkte hon till jobbet, samtidigt som jag åkte till farmor..

Jag är hos farmor över påsk, ska vara här och hjälpa henne med alla förberedelser, så hon inte ska behöva stå och fixa allt själv! "Kan jag, så gör jag", brukar jag säga... Jag har inget annat att göra heller, så jag passar på att bli lite mer bortskämd också...

Jag blir såååå bortskämd av älsklingen också, han är så mysig. Hjälper till med saker hemma, lagar mat och är en riktig gentleman... :D
Vi ska ha en "nördhelg" snart också... Spela spel... Halo I ska vi spela klart, sen har vi Halo II att spela också, kanske lite Xbox också... *nööörda lite*... Ibland behöver man bara slappa och få "va" också... Inte en massa saker att göra, trots att det inte gör ngt... Jag är en som allt som oftast har saker att göra hela tiden, så en "nördhelg", passar perfekt :D

Bilden bevisar dagens väder, tyvärr verkar det inte som om att det slutar på ett tag heller ;(

Frohe Ostern meine Freunde :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0