Huvudvärken fortsätter....

Jag skojar inte, men jag har haft konstant huvudvärk sen den 18:e mars!!! Hur är det ens möjligt?? Oftast är det inte jobbigt, men de senaste dagarna har det varit ohyggligt jobbigt!!!

Jag kan bli såååå äcklad av vissa människor... Deras beteende, deras sätt att vara, deras sätt att uttala sig... *usch*
Jag ska försöka att tänka positiva tankar så att jag kan fokusera på det goda i mitt liv, istälet för olika stess- och irritationsmoment!!!


Ett ICKE-irritiatiosmoment är min älskling, och min nära och bästa vän, min familj, mina kollegor och mitt jobb =D Jag är sååå glad att jag har allt det där!!! Ni är verkligen det mest positiva i mitt liv!!! Ljuset i tunneln, den positiva energin som får mig att orka genom dagen (trots jobbig huvudvärk)... Tack alla ni för att ni står ut med mitt gnäll, mitt just nu väldigt svängiga humör och även när jag är som mest exhalterad över något (jag kan ju som bekant kan bli väldigt "flamsig" då)...

Hare gott alla som äser det här, och alla andra också såklart =D

Ich vermisse dich mein Liebling <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0