Jag har fått massa påskgodis...

Jag fick en jättefin text av älsklingen för en stund sen
""Utan dig att älska, Vad är då jag, jo då är jag svag. Jag är som lungor utan luft, Jag är blod utan puls, Jag är som svart utan vitt, vad är mitt utan ditt. Utan din kropp är jag kall, det skal som är jag. Utan dig är jag vag, jag vill ha dig varje dag! Så måla mig med vitt, Värm mitt blod med ditt, Fyll din luft i mina lungor. Värm min kropp med smek och kärlek! Då är jag bra, du är allt jag vill ha. Kom låt mig älska dig!"

Sååå fint tycker jag!


Jag har också letat påskägg hos farmor, jag fick ett av farmor och ett av mamma och pappa :D Det lila fick jag av mamma och pappa :D Min favvofärg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0