Torsdag 19/4-2012

Igår var det 7 månader tills jag fyller 27... Oj, vad tiden går fort... Jag hoppas på att uppfylla en del av mina närliggande drömmar innan jag fyller 30... Jag tror de kommer gå i uppfyllelse också, jag har en superstark magkänsla av det :D

Älsklingen skrev en fin text till mig idag :D
I want to lay by your side,
watching your eyes.
Holding you tight,
all through the night.
Wispering sweet words in your ears, kissing your tears.
The touch off your hands,
leaves me with neverending lust.
Just the dream of your skin,
leaves me longing within...

Bilden är på en bakelse vi fick igår på jobbet, det blev några över så jag tog hem några bitar... Dom ska jag och kusinen mumsa på imorrn tänkte jag :D Ska vara barnvakt imorrn kväll till lördag mitt på dagen :D True Blood säsong 4-dag med Anna och Steffi också på lördag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0