Åhhhh... Vilka dagar...

Åhhhhh, vilka dagar det har varit... Jag vill inte att dom ska vara slut... Jag har haft det såååå jävla underbart jävla bra!!! Många svordomar, men vet inte riktigt hur jag ska kunna beskriva känslan... *åhhhhhhhh*... Vill bara skrika av lycka!!! Söndag kväll, måndag, tisdag, onsdag och torsdag morgon...... Det som bara skulle kunna vara bättre är en evighet! *suck*.... Ingen dålig "suck", utan en av längtan...!!!
Hur söt får man bli asså?!?! Ooootroligt söt iaf...!!!

*mmmm, pilotbrillor*.....

Oj, fastnade lite i tanken där... Öhhmmm... Vart var jag.....?

Joooo just det... Naaajs :) Liite rörigt inlägg kan man säga... Är otroligt pömsig och på samma gång övertrött... Men måste sova! Jag tog en 2,5 timmes powernap efter jobbet, den var verkligen behövlig kan man säga!
Får se hur det går att sova i natt då... Bara att krama och lukta på kudden, då ska det nog gå okey i alla fall...

Var på fullmäktige ikväll också... Rekordsnabbt sammanträde, vi var klara på 1,5 timme... Rätt smutt...!!!

Neee, nu ska jag ta och försöka sova... Är hungrig också känner jag... Hmmmm, får bli en ordentlig frulle imorrn, nu är det liiiiite för sent att äta ngt...

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0