Alla hjärtans dag idag....

Mjo, vilken dag... Alla hjärtans dag... Mitt hjärta sitter där det ska, och tillhör alla mina nära och kära, vänner och definitivt ovänner, om du läser det här så vet du vem du är... Hoppas att vi en dag kan lösa det här, så många år som
bästa vänner.... Jag behöver dig, vi har ju varit med om så mycket! Hoppas vi kan hitta tillbaka till varandra en dag! Du skulle nog bli rätt glad på mig ändå, det tror jag...!
Bilden är tagen från min hemresa i söndags... Ville verkligen inte hem!!! Men nu är det bara några dagar kvar igen :D 😄😃

På väg hem från jobbet.. Möte ikväll, imorrn kväll, men inga fler möten resten av veckan...

Btw, DU SOM STÅR PÅ MIN PARKERINGSPLATS, FLYTTA PÅ DIG!!!!!!! *phewww, då var det nästan ute ur systemet*...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0