En dag som denna, går sent att förglömma!

Lät kanske lite drastiskt...
Men jag har haft grymt kul idag! :D (många glada gubbar efter).
Imorrn, om mindre än 12 timmar ska jag få träffa det senaste tillskottet i min stora familj, min yngsta kusin Li och hennes pappa ( min morbror Pekka ) *wow, yeah, great*... (i mitt huvud låter det sistskrivna precis som Kapten Filling)... :D
Klockan är nu 01.23, och jag har sovit ca 5 minuter, och det var runt 23 snåret.... Kan iiiiinte sova, så drog till med att lägga upp lite New pictures här, och försöka få tiden att gå lite...
Min tankegång såhär mitt i natten är lite galen, allt jag hör nu därinne, sägs med en Texas-dialekt.. Typ cowboy :S Venne vaffö...
Ska försöka somna om nu! Nighty night...! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0