Morgan 19 år idag

Idag fyller min yngsta lillebror 19 år, oj vad tiden går fort! Grattis på dig lillskiten ;P

Helgen har vi redan passerat! Man kan beskriva den med endast ett ord dessutom, händelserik!
Jag slog dessutom mitt "tidigare vara-vaken-i-streck-rekord" ganska bra. Tidigare var det 28 timmar, och det var när jag bodde i Tyskland och för första gången drack Red Bull... I helgen var det mer, jag var vaken från 05.00 på lördagen till 22.00 på söndagen..... 24+12+5, jag får det till 41... Jag var vaken i 41 timmar ca... Snacka om att jag var trött igår kväll...!!!

Idag har dagen flutit på som vanligt, fick en liiiite längre promenad "hem" bara...

Ikväll blir det övningskörning igen, men jag får se om jag ska köra eller om det bara är Glenn, för jag fick mitt nageltrång bortopererat i fredags efter jobbet, och har varit lite öm i tån.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0