Nytt år, nya tag

År 2012 är här...
Jag undrar hur det ska fortsätta... Ska det fortsätta som 2011 slutade (?) eller som 2011 började??? Bra fråga...
Jag är fortfarande "till arbetsmarknadens förfogande" som det så fint kallas nu för tiden...
Julen var bra, nyåret började bra, blev åt helvete, men slutade bra igen... Lärde känna några nya härliga människor på nyår, och fick se några andra mindre härliga sidor hos andra =S
En vecka (snart) in på det nya året har jag pluggat, övningskört på Trafikskola igen, pluggat ännu mer, besökt syster, övningskört privat, pluggat, och ska träffa syster, och i helgen ska jag träffa bästisen...
En av mina bästa kompisar ska flytta ihop med hans kompis, så jag önskar dom lycka till med flytten idag och hoppas att dom ska orka "stå ut med varandra"...

Jag har fortfarande inte fått mina papper från förra chefen, så får ingen A-kassa på grund av det!!! Jag kan inte förstå hur jävla elak man får vara! Usch säger jag bara!!!

Bilden är tagen mitt i centrala Stockholm, för alla er som inte visste det! Jättefint gjort tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0