Onsdag 18/1-2012

Idag är det två månader sen jag fyllde 26 år... Tiden går fort...

Jag har börjat på ett nytt jobb, idag blir tredje dagen :) Det är bara ett vikariat, men bättre än att gå hemma hela dagarna!

Alla ni som känner mig vet ju att jag mått dåligt ett bra tag, jag mår lite bättre, i alla fall emellanåt =S
Jag vet inte vad jag ska ta mig till, ibland snurrar allt bara omkring i skallen på mig. *HJÄLP! * Jag vill ju inte må såhär! Men ibland måste man bita i det sura äpplet, suck it up liksom! Men att göra det är überjobbigt om nåt!

Klockan är nu 06.45, och jag kan inte somna! Jag sov ganska ok i natt faktiskt, men vad hjälper det mig nu, när jag är jättetrött och verkligen känner att jag behöver sömn?!?!

Igår gjorde jag jättegod mat, apelsinkycklingwrap, fylld med sallad, kyckling, bbq-sås, knaperstekt bacon och citronyoghurt. Till det hade jag blancherade och smörslungade morötter med havssalt. Ojojoj, vad gott det blev! Bild kommer :D

Igår hände en kul sak iaf, jag fick en massa komplimanger, också den här gången (liksom på nyårsafton) från ett mycket oväntat håll. Sånt gör mig jätteglad, men som allt är nu, gör det mig förvirrad också! Glad och olycklig på samma gång, när allt jag egentligen vill är att må bra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0