Fredag 16/3-2012

Hmmmm, igår var jag rätt effektiv känner jag... Efter jobbet gick jag och storhandlade, och fick då se en kul grej, bild kommer! Blir liiite irriterad att man inte kan stava. I alla fall i en stor matbutik. Någon måtta får det väl vara, det är ju vilseledande annars. Kan jag tycka iaf!!

Jaja, efter handlingen kom jag hem, och storstädade hela lägenheten. Jag hade världens energikick så passade på att utnyttja den... Sen åt jag lite, för var vrålhungrig. Sen somnade jag, och jag sov närmare 2 timmar, vilket var skönt då, men senare på kvällen när jag verkligen behövde och skulle sova, inte kunde.... Jag låg till slut och läste lite, då blev jag trött så jag kunde sova...

Jaaaaa, inte så lång tid kvar nu... Ca 11 timmar...

Bilden kommer nog tyvärr hamna på sidan, jag kunde inte fixa det tyvärr ;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0