Fredag 9/3-2012

Idag ska jag leka med min bästis... Vanligt häng :D

Jag fick en underbar text skriven till mig för en stund sen...

"Skuggor faller på Gråa dagar.
Ibland är ljuset svårt att se,
Ibland är vägen ganska sne.
Du kan känna dig ensam och omringad av tvivel.
Var inte rädd för det är då jag är där,
jag lyfter dom bördor du bär,
när det verkar mörkt så står jag här.
Jag räcker dig min hand,
Jag håller dig i min famn,
Våran kärlek den är sann!
Oroa dig inte jag låter inte det bli kallt, Jag älskar dig du är mitt allt!"

*åhhhhh, vad glad jag blev* 😄😃

Jag finner inga ord just nu, är i ett drömland långt bort, svävandes på små rosa fluffiga moln...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0