Hmmmmm

*ogilla, ogilla, ogilla, ogilla*.......

Jag kan på ett sätt förstå hela grejen, men det betyder inte att jag gillar det!!! Jag skulle inte göra det! Men jag är o andra sidan inte riktigt lika snäll gällande sånt...

Jag har själv blivit så illa behandlad, (inte fysiskt för alla er som nästan fick hjärtat i halsgropen nu) att jag inte skulle ha mage att vara snäll tillbaka... Jag har blivit kallad både det ena och det andra, så om den personen ville ha min hjälp eller stöd skulle jag banga direkt...!!!
Jag "skyller på" att jag är skorpion... En väldigt intensiv skorpion... Både på gott och ont... Kan bli väldigt exalterad över saker som är kul, men också väldigt "hämndlysten", om jag blivit illa behandlad, eller om min familj råkat ut för ngt...!!!
Därför har jag en sån tur att jag har (hoppas jag har kvar nu iaf), en person som står mig väldigt nära, som också är skorpion, men som är en (i jämförelse med mig) väldigt lugn person...

Jag är väldigt irriterad idag... Jag lovar att jag iaf ska försöka att inte vräka ur mig onödigt spydiga kommentarer idag, I promise!

Nu vet jag att jag inte kommer kunna somna om... Är för jävla irriterad... Sorry världen för mitt humör idag!


Men en sak har jag dock att se lite extra fram mot... Bara 8 dagar kvar ( 9 om man räknar med idag, men känna bättre med 8 )...

Viedersehen, Tschüß...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0