Onsdag 21/3-2012

Första riktiga vårdagen... En "nercabbad" bil... Nu är det verkligen vår!!! Jag har sett hur många tussilago och andra blommor, men när man kör en cab, "nercabbad", då är det f*****n varmt ute...
Bilen såg jag när jag var ute på stan... Trots min hosta och onda hals, men frisk luft behövs det också!!

Träffade Mickey idag, såg honom vid spärrarna på väg hem, haffade honom sen på tåget där vi satt och snackade lite skit tills jag skulle av... Long time, no see... Kollega från Sjöfart btw..
När jag kliver av bussen (som jag tar sista biten), träffade jag Petra :D Också long time, no see... Vi hann inte prata så läge förr'ns hon ska på sin buss, så jag ringer upp henne, och snackar lite mer skit... :D
Kul när man träffar folk bara sådär, som man inte träffat på länge...

Jag åt lite äggröra och smörgås till middag idag, orkade inte göra ngt mer avancerat...

Jag längtar tills jag får träffa älsklingen igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0