*Yld*

Helgen var bra! Trevligt sällskap och härlig fest på lördagen :D Tack alla som kom och gjorde det ännu roligare! :D
Jag ramlade i lördags och slog i knät, en ordentlig smäll, svullet och ett jäkla blåmärke... Jag skulle snurra på stången, men den var hal och jag halkade ner fortare än jag trodde och slog i knät... Rätt typiskt mig, inte första gången heller......
Bilderna är på min "hinkdrink", som bestod av en maaaaaassa is, citron/limeläsk, Curacao och äppelvodka :D Gottis :D

Igår blev jag sjuk också... Jag hade lite rethosta på söndagen, men igår hade jag rätt hög feber på kvällen och på dagen hostade och snorade jag som f*n...

Jag var hemma från jobbet igår och är det idag också, inte bra att jobba med mat bland barn när man är sjuk, även om jag idag har energin att jobba... Jag jobbar när hostan och snorandet lagt sig lite mer.... Inte alls kul att vara sjuk!!! Jag blir så ynklig och liten igen då... :(

Jag har precis ätit lite nyponsoppa för att få i mig lite energi... Gottis :D Blir till att kolla på ngn film sen tror jag, har inte så mycket energi nu, så blir sängliggandes några timmar till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0