Dagen...

Allt gick bra på jobbet idag... Fick handlingen inför morgondagens lektion avklarad... Jag är så exhalterad inför att få undervisa i Hem och konsumentkunskap för klass 7 och 8 på skolan där jag jobbar ;D

Idag skrev älsklingen en dikt till mig ;D
"Life here is cold without you,
I need the warmth of your love,
but this distance to you keeps me lonely.
I feel empty inside and all I wish for is you,
come do what you do to make me whole,
nothing else can do it,
you are the only.
Did I tell you I don't want to be lonely?
I want you to be here close to me,
so I can show all my love to you,
I would give you the moon if I could, pick out a star and I will name it after you.
Come to my side,
please say that you do."

Min älskling är så söt ;D *aaaaa, juuuuu* ^^

Lite senare idag är det dags för månadens sammanträde med vård och omsorgsnämnden, så alla åhörare, kom och lyssna, det är ett öppet sammanträde i Xenter kl 19. ;D

Just det, jag letade som en tok efter mina knappar till kockrocken... Jag letade nog överallt jag kan tänkas ha lagt dom på, men hittade dom inte... Inte förr'ns jag kom på att bag lagt dom i förrådet... Så nu kommer jag se lite proffsig ut imorrn också... När jag ska leda lektionen menar jag... Rektorn ville ha några bilder till hemsidan också, så jag ska fota under lektionstid också... *är så spänd inför imorrn* Känns NÄSTAN som första gången jag skulle åka till älsklingen... Ett helt annat pirr, men ändå nervositet och förväntan....

Bilden skickade jag till älsklingen förut idag, ett hjärtavtryck i vatten ;D Så fint tycker jag ;D

Saknar dig mitt älskade gullegos ;D <3<3<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0