Helgen...

Helgen var helt underbar... Åkte till älsklingen ned hans föräldrar, och jag sov ingenting på vägen ner *otroligt* ^^
Älsklingen skulle jobba på sen eftermiddag till kväll, så medan han jobbade så umgicks jag med hans föräldrar. Vi åkte sen och hämtade älsklingen från jobbet, handlade lite snacks inför kvällen och sen åkte vi hem och kollade på Mission Impossible, den senaste, har ärligt talat ingen koll på vilken film i ordningen det är, men den var ok...
På lördagen tog vi en liten sovmorgon, gjorde oss i ordning, sen åkte vi alla till Karlsborg. Där gick vi runt och tittade på vattnet, Kanalhotellet, och en massa andra saker... Vi åt lunch på Nymans, som är ett bageri/catering/konstställe. Jag och älsklingen åt en varm smörgås med gott pålägg medan hans föräldrar åt en bakad potatis med kyckling respektive räkröra på...
Vi satt sen längs med Göta Kanal i gräset och åt en jättefin mjukglass. Det var sååå varmt och skönt, så älsklingen iChat satt i gräset och myste.
Vi var ute rätt många timmar, och det var jäääättemysigt ;D
Älsklingens föräldrar åkte hem på sena eftermiddagen. Jag och älsklingen gjorde en lasagne till oss som middag ;D Sen kollade vi på Eurovisionfinalen. Älsklingen höll mig sällskap nästan hela tiden, men jag vet att han inte gillar det ett dugg. Tack älskling för att du är så snäll och håller mig sällskap och tittat på ett program med mig som du inte tycker ett dugg om, det gör mig jätteglad ;D Vi sov dock under några låtar, det hade varit en varm och lång dag utomhus, och en rätt sen middag så vi hamnade i matkoma, och sov i ca 20 min precis i början av finalen...
Jag åkte hem rätt tidigt på söndagen, jag skulle hem och fira min älskade mamma på mors dag...

Jag kom hem strax efter 15, och vi åt middag på Vreta Stugan rätt nära mig och min bror... Det var supergod mat.
Vi åkte hem till mamma och pappan stund sen efter vi åt middag, satt och pratade lite "skit"... Umgicks bara ;D

Idag måndag, har det inte varit speciellt bra väder...Man blir lätt bortskämd med det bra väder som varit när frysen blir mindre bra väder... Jag åt min matlåda med lasagne som jag fick av älsklingen, till middag ;D Suuuupergott ;D ^^

Ich vermisse dich mein Liebling ;D <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0