En vecka med älsklingen...

Den senaste veckan har mitt hjärta varit hos mig... Vi har lagat god mat, spelat spel, bakat, haft gemensamt födelsedagskalas, varit på två lägenhetsvisningar, och myst... Älsklingen gjorde biffstroganoff med tis till oss (mig) i onsdags, och ooooojojojojoj vad gott det var! Jag åt matlådan av det som var kvar, igår, och jag slukade verkligen den portionen, sååå gott :D Min älskling är så duktig på att laga mat :D Han är så duktig på många saker! ^^

I lördags var det kalas. Många gäster och stoj :D
En massa fina presenter också: en dammsugare, spelkort, vinflaskor, blommor, checkar på Ica, trisslotter, digitalkamera, ett brev, en våg, biokort och pengar till snacks :D Jag hoppas verkligen att jag inte glömt något nu (pinsamt värre då)... Det mesta fick älsklingen och jag gemensamt :D Tack allt underbara familjemedlemmar och vänner för en underbar dag och fina gåvor :D

Älsklingen och jag var hemma och spelade och tog det lugnt i söndags (på min födelsedag)...
I fredags unnade vi oss en pizza, en öl, och en drink :D *mumsigt*

Igår åkte älsklingen hem ;( Jag saknar honom sååå mycket! Förhoppningsvis får detta pendlandet snart ett slut, och vi bor med varandra :D

Det är en fullspäckad vecka för mig den här veckan. Gruppträning hos jobbcoachen igår, nämndmöte idag, jobbcoachmöte imorrn, kommunfullmäktige hela dagen på torsdag... Bara fredag ledig... Får se vad som händer i helgen, troligtvis ingenting, bara lugn och ro och vila...

Saknar och älskar dig hjärtegos! Puuuuuuuussssssssssss
<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0