Grattis på födelsedagen hjärtat!

Idag fyller min älskling år, grattis på födelsedagen hjärtat, älskar och saknar dig! <3<3<3<3<3<3<3<3
Igår när jag kom till jobbet fick jag reda på att min kollega i köket slutat med omedelbar verkan... Så tråkigt, men bra för hennes utveckling... Jag kommer iaf 45 minuter innan lunch och sallad ska vara klart, detta till ca 60 barn och personal... Det är tur att man har lite rutin i kroppen så att man vet hur det ska lösas... Allt gick väldigt bra, och kollegorna ställde upp med småsaker :D

Idag ska jag på intervjuträning hos jobbcoachen... Får se hur det går. Det är en gruppträning med ca 10 personer med blandade kunskaper i svenska... Jag hoppas det kommer gå bra, men jag är så otaggad på det, men det är bara att göra!
Jag har dessutom möte med jobbcoachen imorrn, rätt sent, och vi får se hur det går...

Jag har varit jättetrött sen i helgen, och har gått och lagt mig tidigt. I måndags somnade jag före 22, och igår somnade jag vid 22.30. Idag vaknade jag tidigt, strax före 05... Jag lyckades nästan somna om, jag låg och vilade och försökte somna, men lyckades inte...

Det är strax dags att sticka till jobbet, jag börjar tidigare i och med att kollegan slutat...

Jag hoppas mitt älskade hjärta får en bra dag idag, och att han unnar sig ngt gott :D Saknar och älskar dig! Puuuuusssss <3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0