Den stora hälsodagen

Igår var Anna och jag ute på Djurgården på Den stora hälsodagen. Vi fick prova på Zumba, vara med på ett pass med Friskis och svettis, ett pass med Susanne Lanefelt (stavas nog inte så, men hon är känd från sitt "kniiiiip-program" på 80-talet) så ni vet vem hon är. Vi provade på andningsyoga också... Sen var det klassisk indisk dans och chakradans...
Vi alla tog en 5 km lång promenad runt Djurgården, och 2:-/deltagare skänktes av ett företag till förmån för bröstcancerforskning, vilket ju är bra!
Vi fick en goodie bag när vi gick, en massa varuprover på crèmer och tandkräm och så...
Vi var med i en tävling också, i och med att man prickade av sig och var på plats. Prisutdelningen var det sista som hände, och Anna vann en Footner behandling, jag vann tyvärr ingenting, men jag hade kul ändå... :D


Nu är dr bara några dagar kvar tills jag får träffa älsklingen igen *wiiiiii* ^^ Älskar dig snutten!! <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0