Länge sen nu...

Nu var det länge sen jag skrev något... Julen och nyåret passerade, jag och älsklingen flyttade ihop i början av januari :D Helt underbart :D Jag är så glad att jag får träffa honom varje dag nu, att vi får sova bredvid varandra varje kväll :D Syrran och hennes kille har också flyttat, till en superfin lya :D
I början av februari firade älsklingen och jag ett år tillsammans också, mysigt ;D

Jag håller tummarna för att babe får ett jobb snart också, så alla ni som läser det här, kan ni kolla runt bland er själva och bekanta om dom möjligtvis behöver folk :D

Jag ska försöka vara bättre på att uppdatera bloggen från och med nu! Påminn gärna ^^

Bis später ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0