Blåmärke i magen?

Ännu en natt med dålig sömn. Vaknade 00.46, kissnödig till max, gick upp och kissade, och gick och lade mig igen. Men kunde inte somna riktigt, kände att jag höll på att somna, men sov i ca 3 minuter, och så var jag vaken igen. Så höll det på till 03.40, då jag gick upp (skulle ändå upp 5 minuter senare). Suck... Vet inte varför heller... Är astrött hela tiden, och har liksom inga problem att somna mitt på dagen eller så, men just på natten sover jag generellt dåligt. Somnar ordentligt och sover jättebra i några timmar, men sen blir det dålig sömn...

Jaja, får vila när jag kommer hem från jobbet...

Knabi har legat och sparkar jättemycket i natt, jag ligger på sidan, och då ligger han liksom tvärs över magen och sparkar ned mot madrassen och slår mot den andra sidan. Idag är jag så öm på höger sida i magen, och det känns som att jag har ett blåmärke i magen. Ni vet när man trycker på ett blåmärke som är nytt, då ömmar det, så känner jag nu... Jag får tänka att det går över, samt att jag inte ens kommer tänka på det på jobbet, för jag kommer ha fullt upp med att alla barnen är tillbaka i skolan idag, vilket är jätteroligt, men jag fasar över en av personerna jag ska jobba med, denne verkar inte vilja jobba ens, och gnäller och klagar och är mer långsam än jag var när jag var skadad i ryggen och åt två sorters morfin... Jag kan bara hålla tummarna för att allt ska gå relativt bra idag...

I helgen var vi på I + I kalas, mkt trevligt. Vi hade besök också, och fick skötbordet vi kollat på av dom =) Tack så jättemycket =)

Igår var Morgan över till oss, han kom rätt sent, men åt middag med oss, och tittade på när AIK vann över Örebro borta, med 2-0 =)

Jag ska iaf strax iväg till jobbet...
Wish me good luck =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0