Vecka 31 och en riktig tröttmössa

I onsdags gick vi in i vecka 31. Tiden går så fort, och jag känner mig tröttare och tröttare. Jag kan somna ståendes nästan. Jag sover nästan hela vägen till och från jobbet, vilket är ovanligt för mig, jag sover väl "normalt" knappt halva vägen hem. Jobbet går bra iaf!

Förra söndagen klippte jag håret. Jag hade låååångt går, nästan med till rumpan när det var utsläppt. Men det var så slutet så jag bestämde mig för att klippa håret, det blev axellångt med en snedlugg och uppklippt. Jag är riktigt nöjd :-D
Jag klippte mig hos Caroline på Danni Lee's här i närheten, "gamla" Helmers som jag gick till förr i tiden. Det kostar lite mer, (förlåt), men faaan vad duktiga dom är. Det tar lite tid, men tiden läggs på mig och mina önskemål, de hafsar inte, och jag har ALDRIG gått därifrån missnöjd!

Imorrn väntar kalas för I + I. Sen på söndag ska Mogge komma till oss, vilket var länge sedan sist. Julafton förra året närmare bestämt... Det ska bli skoj i alla fall :-D

Ha en bra dag alla glada :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0