Friskförklarad

Var på EKG med Vincent idag. Marlene följde med mig 😀

Det såg bra ut, tack och lov. Ett litet blåsljud från ena klaffen, men den stänger sig före hjärtat hinner slå klart ett slag, så det är bra. Läkaren friskförklarade Vincent, och jag blev sååå lättad 😀

På onsdag ska dock Vincents fot gipsas, han har en utåtriktat fot som ska korrigeras med hjälp av gips. Gipset ska bytas ut varje vecka, så det blir många vändor till Astrid Lindgrens barnsjukhus i Solna framöver... Vi borde få klippkort dit ^^

På torsdag ska Vincent få ROTA vaccinet på BVC, så vi har fullt upp den här veckan...

Vi har fått granen här hemma klädd, se bilden nedan. 

Vincent är så stark också, stark i nacken och rätt stark i kroppen också, för att vara så liten, på bilden nedan ser ni det 😀

Igår när jag ammade i sängen så hade jag Vincent i knät, jag satt i skräddarställning, och Embla låg på mina fötter. Hon vaktar och myser på samma gång 😀

Var på föräldragrupp idag, det ska bli roligt att fortsätta träffa föräldrarna och kunna bolla saker som händer och inte händer med barnen... 

Det har snöat i tre dagar så det är vitt och ljust ute, tyvärr kommer det bli plusgrader ett par dagar framöver, så allt lär smälta 😩

Ha en bra kväll alla glada fina där ute 😀


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0