4 veckor gammal idag 😍💜

Idag har Vincent utforskat sin lekmatta. Han har kravlat sig fram på den och tittat sig själv i spegeln på mattan 😊
Bara fyra veckor gammal, och redan så stark i kroppen... 😊

Imorrn kommer storkusinen Elise och moster Steffi till oss 😊

Vi fick hjälp med storhandling idag. Christer och Agneta körde mig och Vincent till Maxi, och så handlade vi. Jag fick med min vagn, och svärisarna hade Vincent i sin vagn (i bilbarnsstolen) och körde runt med honom. Han sov visserligen hela tiden, men de tyckte det var mysigt ändå 😊 Jag fick lite avlastning också, och barnvakt. Handlingen går liite fortare då. Men hann sakna Vincent lite när jag inte sett honom på några minuter i affären. Träffade en av eleverna från jobbet också, och hon och hennes mamma fick se Vincent 😊
I helgen som var träffade en av grannarna, (också elev på jobbet) mig och Vincent utanför Tempo här i Tuna. Eleven sa att jag var saknad, vilket gjorde mig glad 😊
Får försöka ta mig till jobbet ngn dag då det inte är massa annat inplanerat. Det känns som att det alltid är ngt, antingen läkarbesök någonstans, eller så ska vi till BVC... Jaja, dagarna går ju fort då iaf ^^
Lite för fort ibland dock 😲😕

Nu ska vi strax försöka sova, vi ska upp i tid imorrn...

Natti natti alla fina 😍💜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0