Dududududududu, Batman...

Igår var moster Steffi och morbror Morgan hos oss en stund. Vincent fick fina kläder av morbror Morgan 😊
Nästa gång ni kommer, får ni stanna längre tycker jag!
Idag har det varit en lugn dag för mig. Jimmy har dock fixat tvätten och maten. Han ska jobba imorrn, och jag är lite nervös för hur det ska gå med allt. Vincent har tid hos läkaren på BVC, sen kommer gammelfarmor hit, och farmor och farfar (min farmor, och Jimmys päron).
Jag fyller dessutom år imorrn...Yikes...Tiden går så fort. Jag har inte ork att ha ett kalas i år, hoppas alla kan acceptera det! Jag har inte bjudit in någon heller, utan de som kommer har bjudit in sig själva...

Ha en bra kväll alla fina 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0