Nu är bebis äntligen född 💙💙

Torsdagen den 27/10-2016 kl. 13.39, föddes vår stora lilla son på Huddinge Sjukhus med akut kejsarsnitt. Han vägde 4800 g, var 55 cm lång, och hade ett huvudomfång på 38 cm. Vi är så stolta och glada att äntligen få träffa vår prins <3 <3

Bilderna nedan sammanfattar dagarna från i onsdags till idag 😀🙂

När vi kom hem från sjukhuset satte jag mig ner på lekmattan i vardagsrummet och brast ut i gråt, inte alls ledsen, utan bara så lycklig och överväldigad av känslor över att vara mamma 😍😀

Tack alla underbara människor som hjälpt oss. Speciellt tack till Steffi som släppte allt och kom till oss för stöd, det betyder väldigt mycket för mig 💜
Tack Jimmy också för att du finns för oss (förlåt igen för att jag kräkte dig i ansiktet) 😕


Kommentarer
Postat av: Anonym

😍😍💙💙

2016-11-10 @ 19:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0