Vincent fyllde två veckor igår

Tiden går fort. Vincent fyllde hela två veckor igår.

Vi hade besök av Steffi med familj, Glenn med familj och mamma. Vi fick en massa fina saker av dom :)
Bilder kommer :)

Idag hade Vincent och jag vårt första egna äventyr också. Äventyr och äventyr...Jimmy åkte och handlade med sina päron, och jag stannade hemma med Vincent. Han ammade och sen somnade han på mitt bröst, och jag somnade till jag också :)
Om några dagar börjar Jimmy jobba igen också, dåååå kommer Vincent och jag få vårt riktiga första egna äventyr. Jag är lite nervös över det, men det ska nog gå bra ändå :)
Ringer Steffi eller någon annan om det skulle vara något!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara att ringa 💙 /moster

2016-11-10 @ 19:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0