Beräknad födsel idag...

Pirr pirr i magen när jag tänker på det... Idag, för typ 10 minuter sen gick vi in på dagen D. Jag har inga känningar ännu. Vi ska på ett till extra TuL på onsdag, och direkt efter det CTG, och beroende på vad de säger, ska vi till BM kl 15 samma dag... Undrar hur mkt bebbe växt sen senast vi gjorde koll (2 veckor sedan). Mina fina lila ränder på magen är fler, så det ser ut, och känns, som att bebbe växt ytterligare lite till, men vi får se på onsdag morgon.

Den nedersta bilden i det här inlägget är taget precis före jag skrev detta. Visst har magen sjunkit lite sen sist jag la upp en bild? Eller är det jag som inbillar mig?
Jaja, bebbe ska ut snart ändå, senast om 2 veckor *yikes*

Det ska nog gå bra det här. Jimmy & Marlene kommer vara vid min sida under förlossningen, så det känns jättebra och tryggt.

Jag satt idag och la in lite låtar på en lista jag har på Spotify, la in lite godingar från "förr", Disneylåtar och DragonForce (bland annat). Det kanske kan peppa lite, eller bara få mig att känna mig ner som hemma med bra musik. Får se vilken låt som spelas när knabi kommer ut (hoppas det är en av de bättre och inte bara en bra låt)...

Nu ska jag försöka sova lite. Jag känner mig som Skalman nu, äter och sover hela dagarna. Gör inte många knop nu, jag skulle ju trappa ner ännu mer, och det har jag gjort. Haha, får ju inte knappt på mig skorna, för fötterna är så svullna (läs tidigare inlägg)...

Namnfrågan på knabi kan diskuteras här en annan dag... Eller senare idag *hihi*.

Gosh, trött eller vad nu...
Bla bla bla bla bla bla bla...

Juste, AIK förlorade fotbollen igår, med 1-0 mot sillstryparna =(
Hej då guldet ;(

Näää, nu säger jag natti natti.
Zzzzzzzzzzzzzzzz....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0