Nere på ensiffrigt nu...

Idag åt vi såååå God mat. Jag gjorde egen spenatssoppa med ägghalvor till middag idag, med sådana där perfekt krämiga ägghalvor :-D
Vi unnade oss varm choklad till efterrätt. Jimmy har jobbat i en kyl hela dagen, tänkte jag kunde vara lite extra gullig och fixa lite extra gottis ^^

Idag är vi nere på ensiffrigt tills beräknat datum för att bebbe ska komma... 9 dagar kvar tills dess bara...Shiiiit, var har tiden tagit vägen?? Kändes som att det var igår det var 100 dagar kvar, fast det var på semestern...
Vi har allt klart redan och är mer eller mindre redo så det känns ok :-D

Jag ska åka en sväng till jobbet imorrn och efter det ta en fika hos ena brorsan
:-D

Jag har lovat Jimmy att jag ska ta det mer lugnt nu, jag har bara en "utflykt" inplanerad den här veckan. Jimmy blir så orolig när jag ska göra saker, gillar inte alls att jag är ute och "flänger". Och jag förstår honom!
Jobbet imorrn, hemleverans av tvättmaskin på tisdag, tvätta på onsdag, både hemma och i tvättstugan (för har stora lakan som är smidigt att ta där) sen inget planerat. Känns rätt skönt ändå. Vill någon träffas finns liksom utrymme för det, men då får man kanske ta sig till oss... Vi får se vilken ork jag har också...

Bis später :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0