Sista babyboxen hämtad

Var hos BM i morse, fick bara bra svar, vilket känns toppen. Glukosbelastningen jag gjorde förra veckan såg bra ut, kissprovet såg bra ut, bebis har växt uppskattningsvis ca två cm sen förra gången (tisdag förra veckan). Bebis hjärta lät bra. Vi gick igenom förlossningsbrevet och skrev ner det i min akt så bm på förlossningen ser den och mina/våra tankar.

Hämtade ut den sista beställda gratis babyboxen på Apoteksgruppen före jag var hos BM. En ganska innehållslös box. Bild med innehållet finns nedan. Men det är ju som man säger : " gratis är gott " ^^
Vi har en hel del dubbletter av flera grejer nu, och vet ärligt talat inte om allt kommer användas, men man vet aldrig.

Jag sov jättedåligt i natt, bara vred och vände på mig. Vaknade av att jag dreglar, och inte lite heller, utan värsta floden ^^
Sen snarkar jag något fruktansvärt, stackars Jimmy som sover bredvid, men tydligen störs han inte lika mkt av det som jag göra, jag vaknar av att jag snarkar =/

Jag är fortfarande lite snorig, det vill liksom inte gå över =/ Det är absolut bättre om man jämför med för två veckor sedan, men vill bli helt frisk så jag kan fokusera mer på den kommande förlossningen... Blir pirrig och nervös bara jag tänker på det...

Önskar er alla en trevlig fredag!

Bajs bajs ( som Steffi och jag alltid skriver och säger till varandra istället för hej då ) ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0