Hängig dag...

Idag är en seg dag. Jag har ont i halsen och har haft lite feber... Honungsvatten och värktabletter är min kureringsdos.

I fredags var jag hos syster hela dagen. Vi kollade på film, åkte iväg på ett ärende, köpte lunch, kollade klart på filmen, somnade i soffan medan film två var på. Sen gick vi och hämtade Elise från dagis, var ute i parken med henne en timme ca. Gick tillbaka "hem", och kollade på tv och chillade. Jag åkte och mötte Jimmy i Farsta Strand för vi skulle äta middag på Bun Meat Bun. Det var supergott som vanligt.

Igår packade vi upp allt på sin rätta plats i barnrummet. Nu ska vi bara bunkra våtservetter och blöjor.
Vi knåpar på en lista med saker vi önskar oss, för att komplettera med bra att ha saker till oss och bebbe. Den kommer upp när den är klar...

Jag kollade min statistik här från bloggen, hur många som läser den, det vore kul om ni kunde skriva en rad eller två i kommentarfältet, så jag vet vilka ni är ^^
Det är inte många som läser min blogg, det är inte mitt mål heller, men det är roligt att någon över huvud taget läser den :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0