Jollyroom, Pachia och IKEA

Igår kom allt det sista vi beställt till bebis. Ett stort paket från Jollyroom, ett litet mindre (med en lampa i) från Pachia, och en hel del stora och små paket från IKEA. Allt är nu uppmonterat i barnrummet, och i helgen ska alla kläder osv in på sin rätta plats.

Fick även ett paket idag... Med tidningar och korsordstidningar från min ena svägerska. Tack så jättemycket :-D

Både Jimmy och jag fick en tidig födelsedagspresent av mina svärisar idag. En frys som vi önskat oss, en lite mindre variant där vi har tänkt att ha färdiga matlådor, klämmisar och typ grönsaker i. Tack så jättemycket :-D

Jag hämtade dessutom ut en till gratis babybox i veckan, denna gång från Apoteket Hjärtat. Bild med innehåll finns medan :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0