Knappt tre veckor kvar nu...

Det är 1-5 veckor kvar till bebis kommer, ish. Han kommer när han vill ^^

Idag är jag förkyld igen, snorar, hostar och har ont i halsen. Men dricker honungsvatten och så har jag börjat dricka hallonbladste som ska vara bra för gravida. Ett jättegott te =)

Senaste veckan har jag varit hos farmor, plockat en massa äpplen där, gjort ca 10 L äppelmos, och med de resterande äpplena ska jag göra äppelkaka ^^

Glenn och Nathalie har flyttat nära oss, bor bara ca två minuter från oss =)

Jag var hos Steffi på söndagen, och fick träffa Mogge en kortis, och så kom Jenniefer dit senare =)

I tisdags var jag med farmor på sjukhuset för hon skulle på ett läkarbesök, igår, onsdags, var jag med mamma på sjukhuset, för en hjärtundersökning.
Idag har vi stoooorhandlat, och vi fick hjälp av Jimmys päron, tack så mycket =)

Jag är helt genomförkyld, snorar, hostar och har ont i halsen...

Imorrn ska Jimmy och jag på kurs igen, Första tiden med barnet kurs. Det ska bli spännande. Jag hoppas bara att jag inte mår såhär då, eller iaf så att jag slipper snora så mkt =)

Mina fötter är helt svullna också, tårna ser ut som prinskorvar ^^

Jag har börjat förbereda fikabröd till ett ev kalas eller "titta på bebis" fika. Jag gjorde en massa kanelbullar förra veckan, och har sedan tidigare gjort chocolate chip cookies ^^

Allt är jätteäckligt ^^

Bis später =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0