Kokt spagetti

Hej hej

Min kropp börjar haverera känns det som... Den känns nästan hela tiden som kokt spagetti. Men så länge jag gör saker, är det ingen fara, det är mest när jag sätter mig ner, då kan jag somna på plats... Får se hur länge jag orkar jobba, tanken är att jag ska jobba september ut, så jag kämpar för det!

I torsdags förra veckan var vi på tillväxtultraljud på Huddinge Sjukhus. Allt såg bra ut för knabi, och han växer som han ska. Han ligger lite över medel, viktmässigt, men under övre gränsen, så det känns bra. Han vägde 2260 gram ca i torsdags, och ännu mer idag ^^

I lördags var vi hos Jimmys föräldrar hela dagen, vi tvättade alla barnkläder och allt nytt i tygväg vi köpt, typ sängkläder osv... Vi åt middag där också, och kom hem rätt sent, vid 23...
Vi beställde även alla möbler förutom förvaringsmöbeln, i helgen. Alla grejerna kommer den 14:e :-D

Igår jobbade Jimmy, och jag tog det "lugnt" på förmiddagen. Sen åkte jag till Hågelby för att lyssna på när farmor sjöng med kören, och sen deltog i ett "chigong" pass (vet inte alls hur det stavas). Efter det åkte vi alla som var där, hem till henne och åt lite mat. Jag fick hem en halv påse av äpplen också, som jag tänkte göra äppelmos av :-D

Idag är en trötthetens dag... Låååång dag... Det blir tidigt i säng, som vanligt på måndagar. Vi är uppe så tidigt just på måndagar att hela första veckan blir drabbad. Iaf för mig, jag känner inte riktigt att jag återhämtar mig , inte med sömn eller vila... Får ta igen mig lite i oktober kanske...

Just det, på tillväxtultraljudet så hade knabi lagt sig tillrätta med huvudet nedåt redan, och det strålar ner i fiffi när jag reser på mig och går några steg, sen släpper det...Han kan vända sig igen, så det är inte säkert att fixeringen börjat... Vi får se, jag ska försöka få tag på en barnmorska att prata med idag, annars tar jag det med "vår" barnmorska imorrn!

Bis Später :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0